Klantenservice
Bestellen en levering
STAP 1: EENMALIGE AANKOOP OF EEN ACCOUNT AANMAKEN
U kunt ervoor kiezen om een eenmalige aankoop te doen of een account aan te maken. In het laatste geval maakt u een account aan via de link ‘account aanmaken’ aan de bovenkant van onze website. Het voordeel is dat u uw gegevens bij een volgend bezoek niet meer hoeft in te voeren. Daarnaast kunt u altijd uw bestellingen inzien en een review/beoordeling plaatsen.
STAP 2: FACTUURADRES (EN AFLEVERADRES)
Vul bij het factuuradres uw adresgegevens zo goed mogelijk in. U kunt dit adres ook als afleveradres gebruiken. Wilt u een ander afleveradres? Kies dan voor ‘Naar ander adres verzenden’. Hier kunt u een ander afleveradres invullen.
STAP 3: VERZENDMETHODE
Patrick van Keulen maakt gebruik van My Parcel. Zodra wij de bestelling binnen hebben sturen wij u uw bestelling zo snel mogelijk toe.
STAP 4: BETAALMETHODE
U betaalt via iDEAL, ……..l. Via een beveiligde omgeving wordt u doorgestuurd naar een betaalpagina. Zodra uw betaling succesvol is ontvangen, wordt u teruggestuurd naar de website van Patrick van Keulen. U ontvangt een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Daarnaast ontvangt u een e-mail als uw bestelling is verzonden.
Retourneren
Wanneer u niet tevreden bent over het artikel, kunt u het zonder opgaaf van reden binnen de zichttermijn van 14 dagen retourneren. Wij storten dan het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 30 dagen terug op het rekeningnummer of de creditcard waarmee betaald is.
Ontvangstcontrole
Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of de artikelen onbeschadigd, compleet en volgens de factuur geleverd zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan dient u dit binnen 24 uur na ontvangst via info@vankeulen.nl aan ons te melden. Wanneer u artikelen in gebruik neemt, is de levering geaccepteerd.
Hoe kan ik mijn retourzending versturen?
U kunt uw pakket retourneren naar:
Patrick van Keulen
Lange Nieuwstraat 787-789
1971 GG IJmuiden
De verzendkosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening.
Kan ik een artikel ruilen?
Voor de geretourneerde artikelen wordt automatisch het aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort op uw rekeningnummer. Wij ruilen dus niets om. Wanneer u een ander artikel wilt ontvangen, kunt u hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen. Ook een bestelling van hetzelfde artikel in een andere maat of kleur geldt als een nieuwe bestelling. Als u na uw retour een nieuwe bestelling plaatst, brengt Patrick van Keulen verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze nieuwe bestelling. Dit geldt ook voor dezelfde artikelen in een andere maat of kleur.
Klachten
Uiteraard willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Patrick van Keulen, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u over de afhandeling een klacht indienen. Enkele voorbeelden van klachten:
- U bent ontevreden over een door uw aangeschaft artikel.
- U vindt dat u onheus bejegend bent.
- U vindt dat uw klacht niet goed behandeld is.
- U bent het niet eens met onze eerdere beslissing en u heeft aanvullende argumenten.
Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?
U kunt uw klacht per e-mail insturen naar:
info@vankeulen.nl
T.a.v.: Afdeling Klantenservice
U kunt uw klacht schriftelijk insturen naar:
Patrick van Keulen
T.a.v.: Afdeling Klantenservice
Lange Nieuwstraat 787-789
1971 GG IJmuiden
U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.
Wanneer wordt de klacht niet behandeld?
Uw klacht kan niet in behandeling worden genomen als u geen NAW-gegevens achterlaat.
Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak?
- Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan vier weken verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een mail of brief van het hoofd van de afdeling Klantenservice.
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
- Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.